2013. december 13., péntek

Prológus



Egész életemben harcoltam valamiért, hogy elismerjenek, hogy én is legyek valaki, mindenemet beleadtam, hogy szerezzek barátokat, de valahogy ez sosem sikerült.
Mindig ki akartam fejezni magam másoknak, hogy ők is tudják milyen az én világom, de minden ember ugyanolyan, csak azért, mert más vagyok. De engem is lehet szeretni, bár ebben kezdek kételkedni… Annyiszor hallottam, hogy ebbe a magányba beleőrülnek az emberek, én viszont sosem akartam véget vetni az életemnek.
Éreztem, hogy valami eljön, valami bekövetkezik és csak rám vár.
Egy kar nyúlt értem, bőre perzselő lángként ért az enyémhez, mégis teljes erőből kapaszkodtam belé, úgy, hogy az ujjaim alatt a vére kicsordult és a földön koppanó hangokként váltak eggyé a talajjal.
Tekintetem az övébe mélyedt és csak tudtam koncentrálni.
Valamit suttogott, de annak is csak a halk susogását hallottam, reményt sugallt, olyat ígért, ami nekem elérhetetlennek tűnt, a lehetetlent ajánlotta fel. És én hiszékenyen hittem neki, vágytam rá, ott égett a szemében a fény, mely lesújtó erővel hatott rám.
Olyan néma csönd állt be közénk, hogy a szívem dübörgését is hallani véltem.
Bólintottam, egyezséget kötöttem vele.
Szája kezdett felfelé görbülni, az eddigi gyönyörű arc egy pillanat alatt vált félelmetessé és gyötrelmessé. A levegőt hiányolni kezdtem, s szaporábban vettem, szemem kikerekedett. Igyekeztem kiszabadulni a szorításából, de továbbra is szilárdan tartott, fogságba éreztem magam, s szabadulni akartam.
Felsikoltottam, amikor az ő ujjai mélyedtek az én karomba. Felszisszentem és egy erős rántással szabadítottam ki magam onnan. Ruhám hosszú szoknya részét megragadva futottam előle, a sötétben. Visszanéztem, kár volt ezt tennem, az a vigyor, a vér is belém fagyott. A testem egyként reagált a gondolataimmal és igyekeztem előre, nyöszörögtem és segítségért kiabáltam.
Ismét egyedül voltam, nem volt senkim, csak rohantam a végzetem elől, de lépteim egyre lomhábbak lettek, nem voltam én erre termett, vagy kiképzett, csak egy egyszerű ember voltam, se több, se kevesebb.
Újból hátra tekintettem, senki sem volt ott, körülöttem is üres volt a tér. Rendeztem lélegzetem, bár még mindig zavarodottan néztem körbe. Elment.
Egy pillanat telt és megnyugodtam.
Majd  egy kéz nyúlt ki a talajból és magával rántott.
A sikolyom betöltötte az egész teret, s vízhangzott tőlem minden.
Ez az én történetem, üdvözöllek, Lillian Briks vagyok!

A történet kezdetét veszi 2014.február elején!

14 megjegyzés:

  1. Szia!!!! Nagyon várom hogy elkezd a történetet! Az előző történetedet is imádtam! Egy kérdésem lenne hozzád a Song1 zene annak mi a címe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali, köszönöm:))
      A címe:
      Best of The Dark Knight Soundtrack
      -Cat.xoxo

      Törlés
  2. Már a prológus is nagyon izgi volt. A történet is szerintem igen izgalmas lesz. Már alig várom,hogy olvashassam!!!

    VálaszTörlés
  3. úristen..ez most nagy hatást tett rám..miközben olvastam a prológust..plusz zene is rátett*oo* nagyon várom már:) szó szerint fantastic!:3 a One Direction és a Vámpírvadász 1. blogodat egy nap alatt végig olvastam!:3 hihetetlenül jól írsz ehhez semmi kétség:D és már nagyon várom 2014. februárt;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem fokozni vele a hatást és köszönöm a szép szavakat, örülök neki, hogy tetszett:))
      -Cat.xoxo

      Törlés
  4. Szia!! :D húúha már a porológus is nagyon teteszik!!! :) ohh már várom a februàrt!!! De nem tudnád hamarabb kezdeni??? :o meghalok februàrig!! :// :o ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hello:) örülök neki:D
      Sajnos nem tudom előbb hozni, legalábbis a történetbe is még alig tartok valahol és februárig kész kéne lennem vele, időm meg alig...:/ Úgyhogy most nagy munkálatokban leszek:D De igyekszek vele:))
      -Cat.xoxo

      Törlés
  5. sziaa.én nagyon vârom csak egy kérdèsem lenne az,hogy az elõzö törtènetnek teljesen vége van akkor?:( és az hogy ez mennyite fog hasonlitani az elözöre? xxxx brigi

    VálaszTörlés
  6. Hello:) Hát nem hasonlít, mert nem ugyanaz lesz, hanem úgymond folytatás, de ezt majd megtudod:)) Az nem a vége volt, talán inkább az eleje az első rész:)
    -Cat.xoxo

    VálaszTörlés
  7. Úristen jó már várom...Ha már lehet kérdezgetni nekem is lenne egy...1.A többiek is benne lesznek ebbe,pl Zayn Liam Nial,Louis ???? pusz Bridget xoxo <3

    VálaszTörlés
  8. Hali, persze hogy benne lesznek, nélkülük nem is lenne annyira izgi^^
    -Cat.xoxo

    VálaszTörlés
  9. sziaa.megint èn vagyok,mikor lesz fent az első rèsz?xx brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) 3.-án és hetente lesznek részek, hétfőn!!:))
      -Cat.xoxo

      Törlés